Kartki świąteczne z reklamą firmową
W sprzedaży dostępne są różnego rodzaju kartki świąteczne z logo firmowym. Tego rodzaju kartki są specjalnie przygotowywane przed największymi świętami religijnymi i państwowymi obchodzonymi w kraju, a którym prowadzona jest dana firma. Natomiast logo znajdujące się na takich firmach staje się jedną z form reklamy konkretnej firmy, dzięki której może wzrosnąć poziom sprzedaży różnych artykułów wypuszczanych przez nią do sprzedaży. Trzeba jedynie pamiętać, aby takie logo firmowe nie rzucało się zbytnio w oczy, a przez to nie psuło nastroju świątecznego stwarzanego przez wypuszczane do sprzedaży kartki świąteczne. Dlatego projektowaniem takich kartek bardzo często zajmują się najbardziej doświadczeni profesjonaliści.
Lepsze od życzeń smsem czy przez telefon
Kartki okolicznościowe to piękna tradycja którą należy pielęgnować poprzez właśnie wysyłanie takich kartek na urodziny, imieniny, czy święta. Najczęściej wysyła się takie kartki do osób, z którymi nie mamy bezpośredniego kontaktu lub po prostu dzieli nas duża odległość. Wysłanie takiej kartki to niewielki koszt. Niezależnie od wybranego fasonu rodzaje i formy kartki okolicznościowej na pewno będzie bardziej doceniona niż SMS telefon lub kartka wysłana pocztą elektroniczną. Także przy następnej okazji warto wybrać się na pocztę i wysłać taką kartkę.
Sklepy internetowe z kartkami świątecznymi
Kartki świąteczne mogą być z powodzeniem znajdowane w Internecie. Obecnie nie brakuje takich sklepów internetowych, w których znajdować można dużo bardziej ciekawe kartki świąteczne od tych, jakie rozprowadzane są po sklepach stacjonarnych. Zamawianie takie kartek świątecznych jest bardzo proste. Najczęściej wystarczy wejść na wybraną przez siebie stronę i po wykonaniu przelewu podać adres, na który mają zostać dostarczone konkretne kartki świąteczne. Istnieje także możliwość wysyłania tzw. e-kartek z ułożonymi już życzeniami. Wydaje się więc, że taka internetowa sprzedaż kartek świątecznych stanowi już sporą konkurencję dla sprzedaży prowadzonej w sposób stacjonarny. Z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że taka tendencja utrzymana zostanie również w najbliższych latach.